Досвід компанії «Ліктрави»: як актуалізувати проблему на ТБ та допомогти споживачу
Стоматит регулярно турбує кожного четвертого жителя України. Попри те, що стоматит – не рідкість, результати опитування жителів України, яке ініціювала компанія «Ліктрави», показали, що більшість споживачів або взагалі не лікує стоматити, терплячі неприємні симптоми поки хвороба сама не мине, або якщо і лікує, то використовує народні методи лікування, які не завжди є дієвими.
«Хлопці, як малюки – усе тягнуть до рота». Із цього жарту розпочинається рекламний ролик препарату «Стоматофіт», який улітку 2021 року вперше побачили українські телеглядачі. За сюжетом молодий чоловік скаржиться дружині на подразнення в роті, а вона припускає, що це запалення. Далі у відео показані ситуації з життя молодого чоловіка, які можуть спричинити появу стоматиту, в яких кожний міг впізнати себе. У рекламному ролику турботлива дружина пропонує чоловікові рішення – «Стоматофіт», натуральний розчин, екстракт 7 лікарських трав, що чинить антибактеріальну, протизапальну та в’яжучу дії.
Впродовж рекламної кампанії загальна телеаудиторія рекламного відео склала 3 млн 550 тис. осіб, при цьому 2 млн 95 тис. осіб побачили відеоролик «Стоматофіт» п’ять і більше разів.
Жителі України не лише побачили ТБ-рекламу «Стоматофіт», але й знайшли для себе рішення проблеми, адже завдяки ТБ-кампанії частка «Стоматофіт» на ринку зросла з 11% до 18%.